وبسایت‌هایی که بیش تر از حد seo و seo گردیده‌اند
نوشته شده توسط : عباسی


همان گونه که در نمودار بالا میبینید، وبسایت‌هایی که بیش تر از حد seo و seo گردیده‌اند، با اینکه ممکن میباشد در زمان کوتاهی منزلت نیکی در کاغذ حاصل کسب نمایند، البته به صورت ناگهانی و بدور از انتظار از آسمان به فرش می‌رسند!

 سئو سايت
4- به عمل بردن عبارات کلیدی نامرتبط با کسب و عمل
در صورتیکه حوزۀ کار کسب و عمل شما به طور کاملً نو میباشد و مشقت بار می توانید عبارات کلیدی پرجستجو را به حوزۀ کار تارنما خویش ربط دهید، احتمالا اولی روش حلی که به ذهنیت شما می‌رسد استعمال از کلیدواژه‌های پرجستجو البته نامرتبط میباشد!

البته شکیبایی نمایید، تکنیک بالا یکی‌از ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه محسوب میشود. به کارگیری از این ترفند شاید در قبلی کاربرد متعددی داشته میباشد ولی اینک گوگل متوجه فریبکاری شما گردیده و جریمه مشقت برایتان در لحاظ می گیرد.

افزون بر جریمه گوگل، به کار گیری از این تکنیک از جانب استفاده کننده هم محکوم خواهد شد. زمانی یوزرها به برگه‌ای وارد شوند که هیچ ارتباطی با مورد متبوع آنها ندارد، گریزو فرار را بر قرار ترجیح می دهند! زمانی یوزرها بیشتری فورا پس از ورود، وبسایت شما‌را رخنه‌ نمایند، نرخ پریدن تارنما شما ارتقاء می یابد و این یعنی کاهش سکو در گوگل.

صرفا از عبارات کلیدی مربوط به حوزۀ کسب و فعالیت خویش استعمال فرمایید چون ممکن میباشد هم رضایت استفاده کننده و هم منزلت در حاصل را از دست بدهید.
Michael Panuthos یکی کارشناسان دارای اسم و رسم بهینه سازی در‌این‌باره میگوید:

«برخی اوقات متخصص سئوی شما به قدری دوست دارااست وب سایت‌تان را به کاغذ نخستین گوگل غالب شود که محوریت کسب و فعالیت شما‌را به کلی فراموش مینماید. حتی در صورتی‌که چیره گردید با استعمال از لغات کلیدی نامرتبط، به کاغذ نخستین گوگل برسید، وب سایت شما به زودی با کاهش بازدید کننده روبرو خواهد شد.»

5- پیوند سازی بیش تر از حد برای صفحه های سکو اولیه تارنما
صفحاتی همچون در رابطه ما، تماس با ما یا این که دیگر مواقعی که دائماً در منوی هدر یا این که فوتر تارنما شما تکرار می شوند، نیازی به پیوند‌دهی دوباره در محتوای ورقه ندارند. بهتر میباشد فقط به محتوایی لینک و پیوند دهید که در بخش‌های تکرار شونده‌ وبسایت همچون هدر و فوتر، وجود ندارند. این فعالیت منجر می‌گردد که استفاده کننده شل‌خیس به محتوای درونی و پنهان‌خیس وبسایت شما دسترسی داشته باشد.


به بیانی دیگر، صفحاتی که در هدر یا این که فوتر وب سایت قرار دارا‌هستند به راحتی در دسترس استفاده کننده می باشند. در سود در بیش تر مواقع، نیازی وجود ندارد که از درون محتوای ورقه خویش، به صفحاتی همچون در رابطه ما و تماس با ما پیوند دهید. توصیه ما این میباشد که پیوند هایی که در محتوای برگه قرار گرفته اند صرفا به صفحاتی پیوند شوند که در وضعیت معمولی دسترسی به آنان سخت میباشد یا این که در منوی وب سایت حضور ندارند.

 





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: